תזונות ילדים המלצות לשימוש

 

אבוקדו הוא מקור ויטמינים (E, B קומפלקס, A, G, K, PP, חומצה פולית), מינרלים (סידן, זרחן, אשלגן, ברזל, נתרן, גופרית, נחושת, כלור, יוד, מגנזיום, בורון, קובלט, מנגן OE) ושומני monosaturated, אשר נספג היטב על ידי הגוף. נקי ובריא לחומצות שומן בריאות. הוא עשיר בפיטוסטרולים המפחיתים את רמת הכולסטרול בדם ומכיל כמות גדולה של נוגד-החמצון רב העוצמה גלוטתיון. אבוקדו הוא מזון בריא ונוגד-סרטן. תוכלו להשתמש בו במקום חמאה,שמננת, גבינות, למעוך אותו יחד עם בננה עבור ילדים קטנים.

מלון כתום הוא עוד תחנת כוח של ויטמינים. בכוס אחת של מלון מרוסק יש מעט מאוד קלוריות וכמות עצומה של ויטמין C ובטא-קרוטן , כמו גם אשלגן , סיבים תזונתיים ועוד מרכיבי תזונה חשובים. מלון לטובה על תהליך העיכול, וחומצה פולית, מעורבת והוא צמא מרווה טובה, מרגיע את מערכת העצבים.

גזר וסלק הם ירקות שורש צבעוניים שמוסיפים יופי וטעם למאכלים  הם עשירים בחומרי ויטמינים (קבוצות B, חומצה אסקורבית, ויטמין PP), (סידן, מגנזיום, אשלגן, אבץ, ברזל, יוד, נחושת). הודות להם, השימוש הרגיל של סלק במזון שימושי אנמיה, מחסור ביוד, ובדרך כלל ההשפעה החיובית ביותר על הגוף הולך וגדל של ילד. אפשר להכניס חתיכות גזר או סלק טרי לסלטים או בצלחת, להכניסם לתנור או לשלב אותם במרק.. ניתן להוסיף מיץ גזר או מיץ סלק למרקים שונים.

זרעי פשתה גוף הולך וגדל של בייבי פשוט צריכה החומצות השומניות האלה המצויים בשמן פשתן טבעי. עשירים בליגננים ובחומצות שומן מקבוצת אומגה-3 .עם שימוש קבוע אצל ילדים מיוצרים על ידי מתח, הם מתחילים מהר יותר ללכת המצבים הקשים שלהם, מהר יותר לניווט, ויזואלית, בתנועות מדויקות האמן בחלל. הוסיפו זרעי פשתה טחונים לדייסת או למוס בננות, תפוחים אפויים וכדורי קינמון ואגוזים. 

כרוב הוא ירק ירוק מצוין ועשיר במרכיבי תזונה כרוב מכיל הרבה ויטמין  מיץ כרוב טרי השפעה מזיקה על חיידקים, וירוסים ותוכנות כיפוף. אפשר להוסיף אותו למרק או לאכול אותו טרי וקצוץ.יש 

זרעי שומשום הם בין המזונות העשירים ביותר במינרלים הקיימים בעולם. הם מכילים כמויות גדולות של סידן, מגנזיום, נחושת, ברזל, מנגן, אבץ, ויטמינים וסיבים תזונתיים. השומשום הוא מאוד שימושי עבור ילדים. כדי שילדיו אהבו, לנסות לבשל מתכון חלב שומשום טעים מוידאו.

תותים עשירים בחומצה פולית , פלבונואידים , ברזל וויטמין C. הם מהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים ולאשלגן ועם זאת מכילים רק 60 קלוריות לכוס. אכלו תותים טריים או קפואים לעיתים תכופות. נסו להכין שייק פירות על ידי ערבול של בננה, מיץ תפוזים ותותים קפואים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *